2010 m. rugpjūčio 20 d., penktadienis

Raudonai


Raudona raudona raudona. Tik raudonos aš noriu! Net batus, ir tuos raudonus sumedžiojau. Š. juokėsi, kad dar truputį ir iš raudonbatės tapsiu raudonu mutantu. Apie ateivius buvau skaičiusi, o ji juos, ko gero, vaidinusi...
Anądien į raudonąją medžioklę išsitempiau ir ją - iš pradžių spyriojosi, paskui nusipirko skarelę. Iš parduotuvės. Mano "tempk draugą apsipirkti kol sniegas neiškrito" taktika suveikė.

- O kodėl raudona? - klausė kai gurkšnojom arbatą.
- Nes joje daug meilės... - stengiausi būti paslaptinga.
- Tai įsimylėjai?
- Taip. Chanel kvepalus - suprunkščiau.

Bekvatodama ji pakilo nuo stalo, ranka parodė, kad likčiau ten, kur esu ir dingo už durų. Paskui grįžo. Tik jau ne viena, su balionu. Raudonu:

- Man atrodo, kad tavo gyvenime prasideda naujas etapas.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą